söndag 12 maj 2013

Pull!!!


Breda latsdrag 4x8-12 PB på sista set med 80kgx8
Hantelrodd 3x8-12 PB på sista set 36kgx8
Cablerodd smalt v-handtag 3x8-12
Drag i cablecross för baksidaaxel 3x8
Skivstångscurls 3x12
Hantelcurls 3x8
Pinwheelcurls 3x10

Och nu tänker en del av mina facebookvänner kanske "Men vad i helvete?! Han ljög! Han skulle ju fortsätta i temat LUGNT varför drar han PB?!"

Förlåt.. men jag blev sugen på det helt enkelt, tänkte att nu när jag äntligen hamnat på ett gym som har hantlar som går över 30kg så kan jag väl se vad jag tar i hantelrodd egentligen att köra 30kg superduper analt strikt 15 reps är pisstråkigt. 

Trotsade förkylningen o segheten, plockade fram mitt monster och jag blir fan rädd för mig själv när jag tar fram honom... jag står oftast o kör hantelrodd framme vid hantelstället = jag är ett par dm ifrån spegeln, 2 stora kolsvarta ögon. Och när setet är klart klarblåa ögon och ett lugn i kroppen, jag lyckades tygla honom igen.

Benpass senare idag sen blir det en dags vila och så får jag se vad jag börjar med för pass då! Nu skall jag förflytta mig ut i solen o ba njuta! Ska fortsätta vara vaken nu.. fram till kl 18 ungefär imorgon (måndag) och sen sova fram till 00:30 (Tisdag) då 3skift drar igång nu så börjar jobba 01:00.


Ha de! O kom ihåg den lilla fina "Gilla-knappen" högre upp på sidan! 
Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar