fredag 10 maj 2013

Lugnt Pushpass..

..med brorsan efter förkylning.


Mina helger gick från detta:

Till detta:
Skeda med min bästa vän Menthol..



Nu klarar jag inte av att vara ifrån gymmet längre, förkylningen känns mycket bättre nu. Ej ont i halsen längre, vaknade upp idag och näsan var INTE täppt och bihålorna är ej heller längre täppta.

Passet idag såg ut såhär:

Bänkpress 3x8-12
Snehantelpress 3x8
Arnoldpressar 3x12
Sidolyft 3x10
Decline Scullcrushers 3x8-12
Repdrag över huvudet 3x10
Laddningen inför gymmet: Kaffe, Färsk frukt, kreatin och C4!
 Efter pushpass kommer formbild på benen! Cause fuck logic.
Så blek..


Tror att en stor anledning till varför förkylningen hållt i sig så som den gjort är att jag inte haft råd att ta ut sjukdagar utan har fortsatt att jobba. Kvalitén på sömnen har även varit ifrågasatt. Nästa vecka börjar 3skiften så då blir det totalvändning av dygn har jag bestämt, jag kommer börja jobba tidigast kl 01.00 mitt arbete tar 3-4 timmar och gymmet öppnar kl 5, ser ni vad jag ser? ;) . Sova -> Jobba -> Gymma -> Fortsätta jobbjakten till ett bättre jobb -> spendera tid med mina älskade systersöner och min familj. Repeat.

Det gäller att hela tiden försöka hitta det positiva i allt som sker!
When life gives you..


Känner faktiskt nu efter 2 veckors uppehåll att min motivation och mitt driv är tillbaka på plats, häromdagen hade jag ett litet samtal med Robin af Deffrage, fick lite feedback osv och kom fram till att jag ska nu börja räkna lite makronutrienter, gå ner till 90ish kanske -90 bara för att känna hur det känns att väga under 90kg igen! Sist jag vägde under 90kg var väl i sjuan eller åttan kanske.... tjockis... Nej men det skulle göra min form gott, för att sedan växla om och lägga på ett par hundra kalorier till och gå upp långsamt igen 1-2kg i månaden. Ser fram emot de! Min deff jag började i starten av 2012 tog jag mig ner till 91kg till Juli ungefär, vägde under 90 om jag gick av kreatinet och slopade kolhydraterna ett par dagar, but whats the fun in that?! Nu satsar jag -90 med kreatin och med lite glycogen kvar i musklerna!

Hoppas på att kanske vara lite större på 91kg än jag var sist



Nejfan nu ska jag trycka i mig lite mat tror jag allt!
Lev väl!




3 kommentarer:

  1. Du är sjukt jävla grym oskar, riktigt källa för insperistion! grymt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack man! =) Alltid kul o höra man kan pusha någon =).

      Radera